Sattuipa viikonlopulle ihanat ilmat. Eilen oli melkein kesä! Isäntä lähti "käväsemään" melkein Turussa. Me lasten kanssa vietettiin päivää Haminassa. Ensin oltiin vaateostoksilla. Sitten oltiin puistossa, syötiin evästä ja muksut keinuivat ja laskivat mäkeä. Sitten käveltiin valleilla ja mentiin katsomaan Bastionia. Bastionin vallin päällä katsottiin pesäpalloa ja vanhoja autoja. Oli oikein mukavaa.
Illalla sitten menikin taas lapsilla liian lujaa. Jatkuvasti oli jotain nahinaa ja mulla paloi päreet. Huusin kuin palosireeni. Kävin välillä lenkilläkin tuulettamassa päätä. Vielä illalla viimeiseksi ennen nukkumaanmenoa piti tytöille suuttua. Tänään taisivat muistaa mun raivarin ja olivat vähän kiltimmin.
Aamusta kävin kokeilemassa mun uusia kävelysauvoja. Iltapäivällä lähdettiin tyttöjen kanssa metsään. Saatiinkin poimittua pari litraa puolukoita ja pari litraa suppilovahveroita. Eikä ollut edes hirvikärpäsiä!

Viimeyönä sain tehtyä kortteja. 27.päivä ois taas tarkoitus mennä niitä myymään. Nyt niitä alkaa olla kasassa jo sen verran, että kannattaa lähteä. Enemmänkin tietysti vois olla. Korujakin pitäis vielä tehdä vähän lisää. Niitä olen tehnyt aika varovasti, jos eivät menekään kaupaksi. Tytöt innoistuivat askartelemaan kirjanmerkkejä aamupäivällä. Siinä vierähtikin muutama tunti.

18.-19. päivä olen lähdössä koulutuspäiville Naantaliin. Ekaa kertaa yötä poissa töiden takia. Saas nähdä miten täällä sillä aikaa sujuu. Nannan pitää varmaan olla ne päivät mummolassa, koska sitä ei ole kukaan kuskaamassa päiväkotiin ja sieltä pois. Isäntä on taas Nastolassa töissä päivät.