On tämä kevät sitten ihanaa aikaa. Valoa, kirpeitä pakkasaamuja, lämmittävää aurinkoa, leskenlehtiä, muurahaisia, leppäkerttuja...

Tänään oli kiva olla töissä, kun oltiin aika paljon ulkona. Toisessa kerhossa jopa käytiin pikkupikku retkellä. Mentiin syömään eväät joen rantaan. Aivan ihastuttava paikka! Mulla ois kännykässä kuvia, kun vain sais ne koneelle...Lapsetkin olivat innoissaan. Heti kertoivat hakemaan tuleville vanhemmille, että oltiin retkellä! Pienessä on ihmisen ilot, varsinkin pienen ihmisen :)

Ja mä tein pomonkin tyytyväiseksi, kun ilmoitin sille, että mä pystyn ens viikolla ihan hyvin hoitamaan kahden työntekijän sijaisuuden. Että se ei tarvitse siitä enää murehtia. Pomo sanoi, "kiitos kun olet ajatellut!" :D Hah, kohta mä olen niin korvaamaton, että niiden on pakko palkata mut vakituiseksi. No ei vaan... ;)

Ensi viikko onkin sitten yhtä vapun juhlintaa. Neljässä eri kerhossa vappujuhlat! :) Vielä ei ole tietoa, että miten sitä kotona juhlitaan. Meillähän on ne Mian nimpparit vappuaattona.