Olipas eilinen päivä taas yhtä sutinaa. Isäntäkin ilmeistyi kotiin ihan ilmoittamatta puoli 10 jälkeen aamulla. Mia meni 12 aikaan kaverin synttäreille, mä jäin siivoilemaan. Sitten valmistauduinkin jo lähtöön. Mut vietiin linja-autolle puoli kolmelta. Bussilla kohti Helsinkiä. Ensin syömään ravintola Weeruskaan ja sitten jonottelemaan Kulttuuritalon edustalle. Kuudelta päästiin sisään. Sitten jonotettiin taas pääsyä saliin. Sain hyvän paikan lavan sivusta siitä "puhujapömpelin" vierestä. Tv-kamera oli selän takana, joten tällä kertaa ei mun pärstää juuri näkynyt. Hyvä niin! :) Ja voi sitä tuhannen riemua, kun Elonkerjuu sai noutaa palkintoja. Olivat iloisia nähdessään tuttuja kannustusjoukkoja.
Tilaisuuden jälkeen meidät ajettiin aika pian ulos Kulttuuritalolta. Jäätiin vielä odottelemaan bändiä onnitteluja varten. Kova kiirus heillä oli jatkoille, mutta muutaman sanan ehtivät vaihtaa. Toiset vähän enemmän ;) Meidän porukka suuntasi jatkoille läheiseen pikku pubiin. Hauskaa oli. Minä ja kaverini hypättiin tosin jo yhdentoista jälkeen bussiin ja puoli kahden jälkeen olin kotona. Uni ei vaan meinannut tulla silmään....

Isäntä lähti tänään raksa-messuille Lahteen. Mua ei nyt tällä kertaa hirveesti innostanut. Leppoisaa sunnuntainpäivän oleilua. Eipä tässä muuta.