Isäntä lähti sitten tänään taas reissuun Saksanmaalle. Aamulla tarkoitus mennä bussilla lentokentälle. Isänsä lähti sitä viemään. Minä uinuin onnellisena sängyssä, kun puhelin soi. " EI TÄÄLTÄ LÄHDE MITÄÄN BUSSIA LENTOKENTÄLLE SUNNUNTAINA!".
Mä olin katsonut huolimattomasti aikataulua ja todellakin, se vuoro menee vain ma-pe! Mä saan kuulla tästä mokasta varmaan koko loppuikäni! Appiukko oli varmaan tosi tyytyväinen, kun sai lähteä aamu kuudelta ajamaan lentokentälle. noin 150 kilsaa yhteen suuntaan...

Tänään oli pyhäkoulun joulujuhla. Oikein mukava juhla. Olin siellä kaikkien lasten kanssa. Mikonkin oli taas pakko lähteä,kun ei halunnut kotiinkaan jäädä yksin. Joulukuvaelmassa Mia ja Nanna esittivät enkeleitä, Miko oli paimen ja Kim pyhäkoulun isoimpana poikana itseoikeutettu  Joosef ;). Lapset saivat pienet joulupussit ja pyhäkoulutädit olivat järjestäneet vielä herkkuja pöytään.

Mulla jatkuu työt vielä ainakin ensi viikon. Ensi viikolla on viimeiset päiväkerhot. Iltapäiväkerhot jatkuvat vielä seuraavan viikon. Saa nähdä olenko silloinkin vielä töissä. Tykkäisin kyllä olla, mutta toisaalta ois kyllä ihan kiva tehdä vähän jouluvalmistelujakin. Sain muuten joulukortteja tehtyä. Tein vähän vähemmän kuin viime vuonna.Nyt kortit odottavat jo postiin viemistä.

5 yötä pikkujouluihin. Etelän Häjyjen. Espoo ja Tapiola Garden kutsuu. Siskon kanssa ollaan varattu oikein hotellihuone, että saadaan juhlia kunnolla. Ensin syödään yhdessä jouluateria, vaihdellaan pikkujoulupaketit ja sitten nautitaan hyvästä keikasta! Kyllä tätä on taas odotettukin. Sitten tuleekin pitkä ja ankea keikkatauko. :(