Tänään lähdettin lasten kanssa Kouvolan liikennepuistoon. Naapurin isäntä tuli myöskin lastensa kanssa. kaksi ja puoli tuntia siellä oltiin ja mä sain kivasti väriä olkapäähän. Jep, nimenomaan toiseen. Ei kyllä polttele yhtään vaikka on aika punainen.

Anoppi soitteli tänään ja oli huolestunut, kun meitä ei ole näkynyt moneen päivään. Todella. Viimeksi viime torstaina ollaan siellä käyty. Luuli, että mä olen sille jostain suuttunut. No voi. Ois ollut tyytyväinen, kun on saanut olla rauhassa meidän lapsista :) No tänään oltiin iltalenkillä Nannan ja Rodin kanssa. Nanna alkoi jo rattaissa puhumaan, että hän on sitten mummolla koko päivän. Mä sanoin, ettei voi olla, koska on ilta. Päästiin mummon pihalle, niin Nanna sanoi" mä sanon sulle Hei" Mä olin että, mitä? " Mä sanon sulle heippa äiti, kun mä en tarvii sua täällä" No niinhän siinä sitten kävi, että Nanna jäi mummolle yöksi. Ilmoitti vaan, että aikoo nukkua patjalla lattialla. On se ovela :)