Siis apua! Mä olen viimeksi käynyt punnituksessa 14.6!

Juhannusviikolla ei ollut ja tällä viikolla olin menossa tiistaina toiseen ryhmään, mutta se olikin kesälomalla. Torstaina en ehtinyt, kun lähdettiin Savonlinnaan. Nyt on ollu juhannusta ja synttäreitä ja retkeilyä ymym. Ensi viikon torstaina voi vaaka näyttää aika karuja lukemia, mutta itsepä ne olen aiheuttanut! Mutta kesken en lopeta, sen olen päättänyt! Vaikka vähän plussaa tuleekin, niin silti jatkan vaikka mikä olis. Sen olen huomannut, että vähän on tullut tolkkua mun syömiseen. Esim. eilen kun käytiin Lappeenrannan Rax:issa syömässä, söin 2 palaa pizzaa! Siis vain kaksi! Toki söin reilusti salaattia ja sitten kyllä meni jäätelöä hippasen liikaa. Jos syön paljon rasvaista, tulee tosi huono olo ja vatsa ei enää kestä rasvaa. Makeeta kyllä sen sijaan menis vaikka kuinka. Kesä on kyllä laihdutuksen kannalta hirveetä, lähinnä grillaus ja jäätelö on niitä mun kompastuskiviä.