Ja kyseessä ei ole makkaralenkki :D Olen nyt tosissani yrittänyt lisätä liikuntaa. Eilen en päässyt ollenkaan. Mutta tänään lähdin vaikka vähän satoi vettä. Maanantai-iltanakin olin vesisateella lenkillä. Menen tuonne metsätielle koiran kanssa. Päästän koiran irti ja juoksen niin kauan kuin jaksan. Sitten jatkan matkaa kävellen ja juoksen taas vähän matkaa. Tavoitteena, että kesän lopussa jaksasin juosta koko matkan! Mulla ei ole hajuakaan, että kuinka pitkä matka tuo mun metsälenkki on, mutta tuolla tavalla, puoliksi juosten, puoliksi kävellen, siihen menee aikaa reilu puoli tuntia. Maasto on siis sellaista metsäautotietä ja maakaasulinjaa. Melko tasaista, vain vähän mäkiä. Isäntä oli vähän ihmeissään. Ei tahtonut uskoa, että mä olen juossut! Luuli, että inhoan juoksemista :) Katsotaan nyt miten kauan into kestää.

Huomenna pitäisi mennä punnitukseen. Toivottavasti lenkeistä on ollut hyötyä. Olen nimittäin viikon sisällä herkutellut vähän liikaa.