Lauantaina Kaitsu lähti rakennukselle, Kim jäi kotiin, Miko meni kummeille ja minä tyttöjen kanssa käymään kaupassa. Kun tultiin kaupasta, mentiin sitten porukalla rakennukselle, Kim tuli kans. Tosin hän sitten häipyi jonkin ajan päästä kaverinsa luokse :) Tytöt jaksoivat olla aika kauan. Nanna auttoi iskää ja vaaria muuraamaan, hih. Tyttö laittoi hiekkaa lapiolla harkkojen päälle ja taputteli tasaiseksi. Oli tosi lämmin päivä. Mä en juurikaan mitään siellä tehny. Välillä nostelin harkkoja ja hain harjaterästä. Mutta mielellänihän mä siellä olin. Kun lähdettiin pois haettiin pojat sitten matkalla.

Sunnuntaina Kaitsu lähti rakennukselle. Kim taisteli läksyjen kanssa ensin toistatuntia ja sitten siivottiin poikien huonetta. Lupain auttaa, koska eihän siitä taas ois tullu kuin tappelua. Miko on kyllä uskomattoman laiska siivoomaan. Se vaan haaveilee ja mietiskelee, että mihinköhän tämänkin lelun laittais... Murr. Alle tunti siinä sitten lopulta meni. Nyt siellä mahtuu taas kävelemään :)

Ja tänään sataa vettä. Välillä on tullut tosi kovaa ja välillä vain tihkuttaa. Mun pitäis oikeesti siivota eikä istua tässä koneen vieressä. Mutta kun ei huvita.  Plääh. Jospa nyt ryhdistyn ja imuroin.