Heh. Aika hauska. No en mä oikeesti olen noin superäiti, mutta löysin tuon kuvan kirjasta MINUN ÄITI. kirj. Anthony Browne.

Tänään meillä piti olla se perhekerho, mutta kerhotädit olivatkin sairastuneet eli kerho peruttu. Mia ei oikein tykänny :( No mentiin sitten taas mummolaan pitää "kerhoa". Mummo keitti mulle sitten teetä ja sain pullaa kun kerroin, että kerhossakin äidit saa :) Ja tytöt tietysti söivät omat eväänsä. Mia halusi tietenkin välttämättä jäädä mummolaan kun oltiin lähdössä kotiin. Nanna tuli mukaan, kun lupasin että saa auttaa mattojen pesussa.

Nannan kanssa sitten pestiinkin ne kaksi keittiön mattoa. Minä tietenkin vähän kastuin, mutta oma vika. Miksi annoin Nannalle sen pään letkusta josta tulee vettä :o) Sain myös jopa imuroitua. Miko tuli koulusta kun olitiin Nannan kanssa syömässä. Sitten pitikin jo lähteä hakemaan Kimiä koulusta. Miko ei lähtenyt mukaan vaan halusi mennä Joonakselle leikkimään. Joonas oli kuulemma pyytäny. Meillä on siis hyvin rauhallista. Mitä nyt Nanna tuossa vähän häiriköi ;) Kim lukee sarjakuvia, vaikka olen jo moneen kertaan sanonut, että läksytkin pitäis tehdä. Äitiinsä tullut lukutoukka tuo poika.

Sain tänään myöskin varattua sen kylpylä"loman". Eli 20. päivä lokakuuta mennään Kaitsun kanssa KAHDESTAAN Naantalin kylpylään Sunboard yacht sveettiin yhdeksi yöksi. Soitin heti äiskälle ja hän lupasi pyytää siihen yhden vapaan tai lomapäivän. Kiitos äiti! Voidaankin samalla juhlia Kaitsun synttäreitä, kun osuu niin lähelle.