Olen nyt viime viikkoina tehnyt kortteja ihan myyntiin asti. Ensimmäiset asiakkaat (naapurin lisäksi) ovat löytyneet äitini työpaikalta. Eli äiti toimii markkinoijana ja toimittaa tavaraa. :) Mulla on myöskin tarkoitus päästä myymään meidän kylän toritapahtumaan syyskuussa. Myyntiin ajattelin laittaa kortteja, korviksia (jos vain ehdin tehdä) ja ehkä ponchoja ja leivonnaisia. Kortteja varten olen tänäänkin leikannut 3D kuvia, aina kun on ollut sopiva rako. Ja yhden ponchon, lasten kokoa, aloittelin jo. Saa nähdä miten paljon ehdin kuukaudessa tekemään. Kovasti olen saanut palautetta (kehuja) tekemistäni korteista ja se tietysti lämmittää mieltä. Myös siskon kanssa oli puhetta, että jos tekisin hänen tuleviin synttärijuhliin kutsukortit. Kun vain olisi aikaa tehdä, niin kyllähän minä tekisin :)