Tänään käytiin poikien kanssa shoppailemassa koulutarvikkeita. Minä siinä sivussa ostin vähän korttitarvikkeita ja lankojakin tarttui mukaan cittarin ale-korista. Mä sain nimittäin pari korttitilausta. Kaksi hääkorttia pitäsi tehdä ja sitten onnittelukortteja. Äiskän työpaikalla olivat ihastuneet mun tekeleisiin, kun tein äiskän pyynnostä yhden 50v. kortin. Mutta hääkortit ei  ole todellakaan mun alaa. Tiimarista yritin etsiä sopivia 3D-kuvia, mutta ei siellä ollut. Jotain sormustarroja ym. tuli sitten ostettua. Saa nähdä mitä saan aikaiseksi. Pojille ostin paketin kopiopaperia!! Lennokkeja varten. Niillä jatkuu edelleen hirveä paperilennokki-vimma ja paperia kuluu prototyyppeihin jatkuvasti. Nyt ei tarvitse pölliä faksista tai tulostimesta ;)

Huomisesta illasta tuleekin sitten aika vilkasta. Ensin kuudeksi kirkkoon ja sitten pitäis olla tien päällä  kohti Helsinkiä puoli kahdeksalta. Anoppi lupasi tulla laittaa lapset nukkumaan, jos Kaitsu ei huomenna vielä kotiudu. Puoli kymmeneltä ois tarkoitus rantautua Virgin Oiliin ja liittyä Syntymähäjyjen seurueeseen. Ensin syödään pääruoka ja jälkiruuaksi lattea vai oliko latea ;) Hih. Ei kun mä meen nyt....laittaa ruokaa. Heips.