Ajattelin olla tänään reipas ja vähän siivota, aihetta kun oli. En siis avannut tätä masiinaa heti aamiaisen jälkeen vaan tartuin ikkunanpesuvälineisiin. Tosin en löytänyt mistään sitä avainta, millä saa ikkunat avattua eli välistä jäi nyt pesemättä, mutta sisältä ja ulkoa on puhtaat. Mia auttoi mua :)  Olkkarin verhotkin heitin pyykkikoneeseen.

Pojat hävisivät heti naapuriin ja Mia samoin kaverinsa luokse. Kun olin imuroimassa, Nannakin hävisi. Piti sitten lähteä sitä etsimään. Tuollahan se tiellä laahusti kävellä saappaat jalassa, jo kotiin päin! Missä lienee käynyt. Kaitsu soitti ja pyysi tuomaan juotavaa tontille, olivat vaarin kanssa sokkelinmuuraus puuhissa. Vietiin sitten Nannan kanssa pikaisesti juotavaa ja jatkettiin siivoomista.

Nyt mä olenkin sitten ihan poikki. Eiliset harkkojenkantamiset tuntuu käsissä. Mulla on siis olemassa jotakin lihaksia, koska ne on nyt kipeet!! Vielä tossa sängyllä odottais kauhea kasa vaatteita, jotka pitäis jaksaa viikata kaappiin. EVVK! Mutta eipä niitä kukaan muukaan sinne laita, niin pakko mun on tästä vielä reipastua.

Huomenna Kaitsu lähtee Ahvenistolle ajaa kilpaa.(Tosi kuin vesi, juu-u) Mitähän kivaa sitä lasten kanssa keksisi...? 

Jaa-ha, Mia tuli kotiin ja heti alkoi tappeli Nannan kanssa. Tätä tää on aina, jatkuvaa kinastelua ja tappelua.