Tässä "iässä" kun joku kolahtaa, niin se on sitten menoa. :) Meikäläisen syrämmen on nyt vienyt hyvä musiikki. Lauri Tähkä ja Elonkerjuu. Ekan kerran huhtikuussa kirjoitin tänne blogiin, että olen ihan myyty. Tila on "pahentunut" sen verran, että alkaa muistuttaa jo Dingo-aikoja 80-luvulla. Heh, nyt ollaan vaan 20 vuotta vanhempia! Viime yönä kun uni ei tullut silmään, surffailin Elonkerjuun sivuilla ja keskustelupalstalla. Bogasin sieltä keikkapaikkoja, kun ois ihan pakko päästä näkemään livenä tuo bändi. Ja löytyihän sieltä sopiva. Aurajoki virtaa- iskelmäfestarit! Juu, juu. Siellä esiintyy tuo bändi, vaikka ei kyllä oikein iskelmälokeroon sovikkaan. Hetihän mä sitten hokasin, että sinne täytyy päästä. Aamulla laitoin siskolle tekstarin, että lähtiskö se mun kanssa. Ja siskohan oli oitis valmis, oli eilen käyny ostamassa Kerjääjien uuden levynkin, ennen mua, ryökäle! :) Nyt pitäis sitten kysyä äiskältä, että voisko se kattoo lapsia silloin illalla. Kaitsulta tänään kysyin, että " saanko mennä..." Se vastasi jo siinä kohtaa, joo. Jatkoin, Turkuun... iskelmäfestareille! Siinä vaiheessa alkoi isännän ilme muuttua. Luulin mun tulleen jo ihan hulluksi. Sanoin, että ollaan siskon kanssa päätetty, että mennään, kun pitää päästä Lauri Tähkää kattomaan. Kaitsu sanoi, että pitääkö sitä nyt Turkuun asti lähteä kattomaan. No tietty pitää, kun ei ne pohjalaaset tänne päin Suomea näytä eksyvän.

Lippuja en ole vielä tilannu, mutta nettikaupasta tuli ostettua hieno paita ja koru keikkaa varten! Se oli mun "alennusmyynti"-ostos, eli ei tarvitse lähteä kauppaan vaatteita ostelemaan. Illalla ruokaostoksilla käydessä, mukaan tarttui Maailma on renki- levy. En ole sitä vielä ehtiny rauhassa kuuntelemaan. Alku vaikutti ainakin ihan lupaavalta. Kaitsunkin jalka alkoi vipattamaan, kun kuuli sitä musiikkia. Mutta sitten kun tajusi mitä se oli, niin heti piti muka olla tykkäämättä :oD Kaitsu pitää mua nyt ihan naurettavana hörhönä, mutta pitäköön, sehän on aivan totta! :)