Pakko taas aloittaa. No laidutus, tietenkin. Tässä on sen verran kauan laiskoteltu ja tungettu kurkusta alas ihan mitä sattuu, että "tarttis tehrä jotain". Ja koska ystäväni Maarit oli sen verran reipas, että hän aloitti pisteilyn jo heti tammikuussa, niin pakkohan minunkin on. 

Kuinkahan mones kerta tämäkin taas on? No tänävuonna ainakin ensimmäinen! :) Viime vuonna taisin aloittaa kolme kertaa. Sain sentään tiputettua 10 kiloa. Elämäni aikana olen laihduttanut varmaan yli 100 kiloa. Jee! Kas kummaa, kun se ei vain näy missään.

Syksyllä huomasin, että kyllähän ne kilot lähtee, ainakin aluksi. Mutta sitten alkaa se lipsuminen. Mä olen niin riippuvainen siitä, että joku vahtii mua. Silloin kun kävin säännöllisesti Painonvartijoissa, niin hyvin lähti kilot. Ja oisin varmaan päässytkin tavoitteeseeni, jos tuo Nanna ei olisi halunnut syntyä. Kokeillaan nyt sitten tätä, että minä raportoin teille viikottain tilanteen. Ja käyn välillä muutenkin valittamassa, että "taas tuli syötyä pullaa tai pizzaa ja on kauhea morkkis"! Niin siinä kuitenkin käy.

Päivän saldo on 22 pistettä ja niistä olen nyt tänään käyttänyt 3. Arvatkaa vain, onko nälkä.