Pojille tuli aamulla kiire kouluun. Tapansa mukaan tuijottivat telkkaria, pukeminen jäi viimetippaan ja jouduin hätistelemään ne ulos ilman aamupalaa. On ne kyllä uskomattomia. Mitään ne ei osaa aamulla tehdä ilman äidin ohjausta. Satavarmasti ne myöhästyisivät taksista, jos en olisi niille naputtamassa koko aikaa: "pukekaa päälle, otatteko aamupalaa, nyt pitäis jo laittaa ulkovaatteet, kohta myöhästytte, alkakaa mennä jo" jne. :) Voi sitä shokkia, kun  mä joskus lähden takaisin töihin...

Minä olin sen verran reipas tänään, että lähdin tyttöjen kanssa ulos jo kymmenen jälkeen. Ilma oli ihan mukava. Tytöt pulkaan ja Rodi hihanaan ja lenkille. Kovin pitkää lenkkiä ei tehty. Yksi syy oli Nannassa. Sillä on joku ihme inhotus hanskoja kohtaan ja ne ei pysy kädessä muutamaa minuuttia kauempaa. Noin kilometrin lenkillä sain laittaa Nannalle hanskat käteen yli 5 kertaa! Hoh-hoijaa.

Nanna nukkuu. Nyt olisi hyvä aika tehdä jotakin. Siis jotakin muuta kuin istua koneella. Jospa vaikka aloittelisin jo ystävänpäiväkorttien väkertämisen. Kauhean tiukassa ne on tänä vuonna. Ei mitään ideaa. :( Taidan lähteä kuitenkin käymään postilaatikolla. Odottelen Minnan kiertävää kirjaa saapuvaksi. Mun kohdalle osui ensimmäisen sivun koristelu. Jännittää. Ikinä en ole moista kirjaa tehnyt. Sen verran on ohjeistettu, että aihe on ruskea. Ei kuulu mun lempiväreihin eli revi nyt sitten siitä.