Täällä ollaan. Ei mitään kummosta ole tapahtunut. Muutama viikko sitten oli ekaa kertaa elämässäni kuuntelemassa runokeikkaa. Heli Laaksonen jutteli mukavia Kuusankoski talolla. Oli oikein hauskaa  ja seurakin oli ihan parasta.  Seuraavan kerran olen menossa Heliä kuuntelemaan maaliskuussa.

Lauantaina vietän ystävänpäivää ystävien seurassa Helsingissä. Meillä on pienimuotoiset "kokoontumisajot". Mennään syömään ja Sea Lifeen. Ai että mä odotan! Mulla on niin ikävä mun muruja. Toivottavasti isäntä ehtii kotiutua lauantaiaamuksi. Tänään lähti taas Saksaan. Johan se ehti viikon olla kotona. Viime viikolla kävi hakemassa mulle uuden auton. Pikku kauppakassi/työmatka-auto. Mä olen ihan rakastunut siihen. Annoin sille nimeksikin ArmasCool

Olin maanantaina pomon kanssa kehityskeskustelussa. Mitään varmaa ei pystynyt syksystä lupaamaan, mutta lupasi tehdä parhaansa, että saisin vihdoinkin sen oppisopimuspaikan. Nyt jatkan sitten töitä näillä näkymin  kesäkuun puoliväliin asti.

Sain tehtyä vähän ystävänpäivälahjojakin. Kudoin kämmekkäät, virkkasin pikkuisen säilytyskorin ja tuunasin peltirasian  ja täytin sen ystävällisillä lauseilla. Mistään näistä en toki muistanut ottaa kuvia. Kortitkin oli tänä vuonna ihan pikkuisia vain. Ai niin ja teinhän mä ekaa kertaa  saippuaa lauantaina. Se oli sellaista helppoa saippuaa. Ostin pari pakkausta Tiimarista. Saippuamassa vain sulatettiin kattilassa, sekoitettiin joukkoon väri ja tuoksu. Sen jälkeen kaadettiin muottiin. Tuli ihan kivoja.