Se on nyt sitten hiihtoloman aika. Ja turha luulla, että mä hiihtäisin. En edes omista suksia. Hymy Mutta eiköhän sitä  jotakin kivaa lasten kanssa keksitä. Toivomuksena ainakin on ollut uimahallissa käynti.

Mä kävin viime lauantaina tutustumassa kuntosaliin ja olenkin nyt käynyt kaksi kertaa jo "jumpalla". Ja hetihän mä narahdin koukkuun. Ensi viikoksi varattu kolme tuntia. Lapset on jo sen verran isoja, että pärjäävät keskenään täällä 1,5 tuntia. Ja voinhan mä välillä ottaa  tytöt mukaan, tuolla salilla kun on mahdollista käyttää lastenhoitajaa ilmaiseksi.

Rakennuksellakin on edistytty. Kohta on jo alakerran kaksi huonetta ihan valmiita. "Mun huone" eli vierashuone ja isännän työhuone. Kovasti ois vielä laatoitushommaa, kunhan osattais valita jotkut kivat laatat ja kaakelit.  Nythän mulla ois aikaa käydä niitä valitsemassa.Niin ja onhan siinä nyt paljon muutakin vielä. Mutta kivalta  näyttää kun tulee ihan valmista  pintaa. Hymy

Nanna -murunen valitteli ennen nukkumaanmenoa korvasärkyä. Meidän lapset ei ole paljon sitä tautia sairastanut. Kimillä on kerran pienenä ollut korvatulehdus, muilla ei koskaan! Nannalla on kyllä aika kova nuha, että voi johtua siitäkin. Paineen tunnetta korvassa. Mutta jos aamulla vielä valittaa, niin lääkäriinhän tästä on sitten lähdettävä.

Keskiviikkona saatiin suru-uutinen. Mummin ja ukin Eetu-koira oli kuollut. Ikää oli 12- vuotta. Miko ja Nanna itkivät lohduttomasti, toiset ottivat vähän tyynemmin. Eetu raukalla taisi sydän pettää.