15 tuntia ja rapiat, ja tämä muori istuu linja-autossa! Mä en voi uskoa tätä. Mä olen lähdössä lomalle, ihan itsekseni. Siis ilman perhettä. Torstaina lähden ja lauantaina jo kotiin, että eipä noi lapset ehkä ehdi siinä ajassa vielä vieraantua :) Mies kun talvella lomaili Turkissa, niin minä suunnistan....Teuvalle! :D Huomenna siis ensin linja-autolla Helsinkiin, siltä kaverit poimivat kyytiinsä ja auto kohti  Teuvaa. Siellä hieman juhlintaa ja keikkailua ja yöpyminen. Perjantaina karavaani kulkee kohti Ristiinaa. Lauantaina määränäpäänä onkin sitten jo Hamina. Ilmat taitavat meitä suosia, ainakin huomiseksi on luvattu helteitä.
Kävin kaupassa tänään ostamssa ruuat kotiin. Huomisen päivän mummo katsoo lapsia ja sitten perjataina lapsenvahdiksi saapuu mummi. Lapset odottavat jo kovasti. Sunnuntaina pitääkin sitten olla jo äidin roolissa ja viedä lapsi jalkapalloturnaukseen.
Jollekkin voi herätä kysymys, että mistäs se mies tekee, jos lapsenvahdit pitää hankkia viikonlopuksi muualta. Jaa-a. En tiedä. Huomenna on ainakin töissä, siitä eteenpäin en tiedä. Sen piti lähteä autokisoihin viikonlopuksi, mutta ei ilmeisesti mene. Mutta ainahan sitä mies muuta hommaa keksii kuin lapsienvahtimista! Mä en vaan nyt jaksa nalkuttaa tästä asiasta. Pääasia on, että mä pääsen lomalle, joka on ainakin mun mielestä ansaittu! Joidenkin mielestä ehkä ei.