Ainakin siitepölystä päätellen! Mä olen aivan tukossa. Sen lisäksi, että kärsin siitepölyallergiasta, mulla on päällä ihan tavallinenkin flunssa! Eilen oli niin kamala olo, ettei vähään aikaan ole ollut. Pelkkä hengittäminenkin sai hien otsalle. Aamupäivällä yritin ottaa vähän rauhallisemmin eli pesin pyykkiä ja viikkasin puhtaita kaappiin. Välillä makasin selälläni ja vain hengitin. Onneksi iltapäivästä alkoi helpottaa.

Muksujen kanssa kunnostettiin puutarhakalusteet. Mia, Miko ja Nanna pesivät pöydän ja penkit ensin. Sitten Mian ja Nannan kanssa öljyttiin ne. Nannalla tuli sitten illalla kiire, ois pitäny heti syödä ulkona, kun kerta oli pöytäkin valmiiksi laitettu. Tyttö tokaisi mulle hieman jo ärtyneenä, " nyt ulkovaatteet päälle ja eikun ruokaa kantamaan ulos. Pitää syödä ennen kuin tulee pimeää". Ei siinä voinut kuin nauraa tuolle Pikku-Justiinalle. Ulkona syöminen kyllä jäi, käskyistä huolimatta.

Tänään olenkin nautiskellut vapaapäivästä. Nannakin oli mun kanssa kotona. Päivä meni kyllä tosi nopeasti. Nanna nukkui aamulla pitkäääään. Sen jälkeen haettiin mummo ja lähdettiin käymään kaupassa. Kello olikin jo ehtinyt iltapäivän puolelle ja Miko tuli koulusta. Mia oli tänään Korkeasaaressa. Hain eskarilaisen koululta neljän aikaan, paitsi että olivat myöhässä! Bussi tuli vasta puoli 5. Aika pitkä päivä tuli, kahdeksasta puoli viiteen. Tyttö oli onnellinen reissusta. Halusi illalla vielä kotona katsoa omaa Korkesaari musiikkiDVD:tä.Uni tuli saunan jälkeen äkkiä :)

Huomenna sitä pitääkin taas palata töihin. Pomo soitteli aamusella, että pääsenkö tiistaina ja keskiviikkona tulemaan. Toki. Mulla oli kyllä huomiseksi muita suunnitelmia. Oli vakaa aikomus lähteä katsomaan Sipoon suunnalle ihanaa poikavauvaa. No, en ois kyllä tän räkätaudin takia voinut vauvan lähelle mennäkkään.:(