Siinähän ne tärkeimmät. Vappu meni rauhallisesti. Grillikausi avattiin aattona. Kyllpä maistui taas hyvältä. Itse en joutunut edes käymään ruuhkaisessa kaupassa, vaan isäntä hoiti sen puolen! Eilen oltiin kotosalla ja taas grillailtiin ja mä leivoin pikamunkkeja kun en tavallisia jaksanut. Mä nukuin melkein koko iltapäivän. Oli ilmeisesti vähän jäänyt univelkoja huhtikuun reissuilta. :)
Tänään ollaankin oltu lasten kanssa kotosalla. Lapsilla oli koulusta vapaata. Isäntä vei mun auton aamulla, niin eipä olla voitu mihinkään edes lähteä. Miko lähti iltapäivällä mummon ja vaarin sekä serkkupojan kanssa mökille. Pihaa sain vähän haravoitua, mutta kävi niin kovasti niskaan ja hartioihin. Pyykkiä on pesty ja donitseja leivottu. Sekä nukuttu! Nyt on levännyt olo.

Ensi viikkokin on sitten taas kokonaisuudessaan töitä. Pomo soitteli keskiviikkona. Samalla kyseli, että mitä mieltä olen siitä, jos hän pystyy tarjoamaan minulle syksyllä vakituisesti 15 h/vk töitä + siihen päälle sijaisuuksia. Sanoin ottavani hommat mielellään vastaan. Ainoastaan ikävää on se, että nuo työt ois iltapäiväkerhoa ja perhekerhoa. Ei siis ollenkaan päiväkerhoa. Oisin mielelläni tehnyt vakituisena päiväkerhoa. No saa nyt nähdä, voihan se olla että tilanne vielä muuttuu.

Kesää tässä odotellaan ja varsinkin kesäkuun ekaa viikonloppua. Olen lähdössä pienelle "tyttöjen lomalle"! Äiti lupasi tulla hoitamaan meille lapsia. Reitti kulkee Helsinki - Teuva- Ristiina- Hamina. Ai, että mä odotan tuota reissua!!! Hyvässä seurassa naisten kesken, wo-hou!!! Ja lisänä tietysti hyvää musiikkia kunnellen/katsellen ;)