Ja sitä sataa ja sataa ja sataa. Riittäis jo. Olihan se arvattavissa. Kun isäntä lähti aamukoneella Brysseliin, niin tottahan toki, meille tulee talvi. Belgiassa näyttäis olevan noin 10 astetta lämmintä!

On kyllä ollut taas sellainen viikko, että huh huh. Mulla on ollut töitä joka päivä. Maanantaina mun auto saatiin myytyä ja sitten tulikin ongelma, että millä mä kuljen töihin. Melkein joka päivä olen mennyt eri autolla. Tänä aamuna oli vuorossa appiukon Jeeppi. Nooh, minähän en saanut sitä aamulla käyntiin. Piti soittaa appiukolle, että onko tässä auto joku juju :) Joo, kytkin pohjaan, kunnolla. Nyt sitten odottelen illalla soittoa, että ehtiikö se isäntä ensi yön laivaan, että ehtii lauantaiksi kotiin. Saakin sitten heti illan toimia lapsevahtina, kun mä lähden sinne Emmoottelemaan. Eli parempi ois ehtiä! :) Alkaa jo vähän jänskättää se lauantai.

Pomo soitteli tiistaina ja kyseli, että mitäs mä nyt olen oikein työstäni tykännyt. Kerroin, että viihdyn mainiosti ja haluan kyllä jatkossakin tätä työtä tehdä. Sitten pomo vähän puheli oppisopimuspaikasta, että jos joskus tulevaisuudessa tulis mahdolliseksi niin kiinnostaisko mua. No tottahan toki. Mutta ei voinut vielä luvata mitään. Pitää varmaankin odotella syksyyn. Mutta töitä on ihan kiitettävästi jo merkattu kalenteriin toukokuun loppuun asti.