Se ois nyt sitten tällä viikolla. Onneksi lapset alkaa olla jo terveinä. Mitä nyt pientä nuhaa ja yskää vielä. Mikokin sitten vihdoin pääsi eroon kuumeesta.
Tänään isäntä vei pojat Heurekaan. Jotain kivaa lomallakin. Mä itse olin kampaajalla  (nyt on tukka taas kuin tikkurilan värikartta) ja tapasin vanhoja tuttuja. * vilkuttaa sinne iloiseen Itä-Suomeen. Tytöt oli sillä aikaa mummolla lomailemassa. Kävin myös vähän shoppailemassa. Vihdoinkin löysin jotain Lindexiltä, mulla kun oli sinne lahjakortti. (sain sen jo marraskuussa). Piti käydä ostamassa jotain päälle pantavaa Emma-gaalaan. :) No eipä ne paidat nyt mitään varsinaisia gaala-vaatteita ollu, mutta eiköhän niillä sisälle pääse. :) Toki pitää varmaan muistaa pukea myös housutkin jalkaan...
Niin, Emma-gaalahan on ensi viikolla 8.3. ja sinne on ollut lippu jo pitkän aikaa. Aikaisemmin en ole tuollaisessa tilaisuudessa ollutkaan. Toivottavasti sitä ei taas saa pärstäänsä telkkariin, niin kuin kävi tässä joulukuussa kun olin Voicen kemuissa. :s Lapset tykkää tosin katsoa niitä nauhoituksia. Kyselevät, että "äiti missä sä tuolla olet?" ja sitten hihkuvat innoissaan kun tunnistavat mun naaman. Eivät vielä ymmärrä hävetä äitiään....hih.