Tänään vapaalla, eilen töissä ja huomenna töihin. Perjantaista ei tieto. Oikeaa pätkätyöläisen arkea. Ja minä julma äiti vein Nannan päiväkotiin vaikka mulla on vapaata! Omatunto vähän soimaa, mutta toisaalta, jos joudun maksamaan 12 päivästä/kk, niin kyllä Nanna saa mun mielestä siellä käydäkin. Ja kohtahan mä menen sitä hakemaan pois.
Aamupäivällä käytiin naapurin kanssa pitkällä lenkillä. Kyllä teki hyvää, se kälkätys ja kävely ;)

Toissapäivänä sain vähän askarreltua. Tein pienen maze-bookin ystävälle synttärilahjaksi. Harmi että kuvat jäi ottamatta. Työnalla on myös ollut viikon verran villapaita itselleni. Ja jo etu- ja takakappaleet valmiina! Uskomaton saavutus. Viimeksi olen kutonut villapaidan yli 15 vuotta sitten! Lankana on nyt Novitan HipHop, siitä on tosi nopea kutoa isoilla puikoilla.

Viikonloppuna tiedossa taas juhlintaa. Minun pieni vauveli, esikoiseni, täyttää jo 12 vuotta! KÄÄK!