mutta mä en keksi mitään. Eilinen päivä meni isännän kanssa pääkaupunkiseudulla heiluessa. Sillä oli työasioita ja mä shoppailun toivossa lähdin mukaan, kun se niin kovasti pyysi. Mutta, koska mä olin jo maanantaina ostellu itselleni uusia vaatteita, oli shoppailusta terä poissa. :) Pääsin Jumbon Sinelliinkin, mutta mitä?! Hyvä etten tyhjin käsin lähteny. Muutama pussi helmiä ja korutarvikkeita, sekä leimasinsarja. Siinä kaikki. Tiimarista tein kans vähän ostoksia ja sitten yhdestä ihanasta sisustusliikkeestä, mikähän sen nimi olikaan.. en muista... ostin ihanan peltisen kyltin ja pari sydän koukkua.

Melkein koko loppuviikko ollaankin sitten taas lasten kanssa keskenään, kun isäntä yks kaks yllättäen lähti Saksaan viime yönä. Siis toki kertoi siitä hyvissä ajoin, eilen. Lauantaina tulee takaisin. Nyt sillä on aikaa ostaa tuliaisia, niitä jäämme lasten kanssa odottelemaan...Mä saan ainakin farkut. Toivottavasti ne ois tällä kertaa sopivat!! Peukut pystyyn.