Aika uskomatonta. Keväällä kun varasin risteilyn, siihen oli niin piiiitkä aika. Ja se onkin jo huomenna! Mahtavaa! Kyllä tätä on odotettu. Mun eka risteily "tyttöporukalla" ikinä! Tulee aivan mahtireissu jos vain osaan olla stressaamatta kotiin jäävien puolesta. Ehkä mä osaan :) Kävin tänään kaupassa täydentämässä jääkaappia. Hain myös pankista vähän kruunuja. En ole vielä pakannut, mutta vähän päässäni miettinyt, että mitä ottais mukaan. EN  TIEDÄ! Ei mulla ole vaatteita, muuta kuin se uusi farkkuhame. Sillä ei ihan pärjää... Kengät aiheuttaa päänvaivaa. Hmmp. Onneksi Kaitsun veli lupas kameraa lainaksi. Saan napsia kuvia reissusta. Mahtaakohan tulla yhtään julkasukelpoista ;)

Huomenna klo 12 haetaan ens Miko koulusta. Sitten Kaitsu, Nanna ja Miko vie mut junalle Kouvolaan ja ajavat kiiruusti kotiin. Mia ja Kim pääsevät klo 13 koulusta.

Oi oi oi Mahtavuutta. Ja mä nään Pirukkaan melkein vuoden tauon jälkeen! Enhän mä enää muista miltä se näyttää.