Tää on ollut jo monessa blogissa ja tuolta Hannalta sen nappasi.

Eli seitsemän faktaa itsestäni;

1. Rakastan kaikkea käsillä tekemistä, leipomista, askartelua, käsitöitä, käsillä kirjoittamista... mutta näissä kaikissa olen keskinkertainen. En hyvä missään. Haluaisin löytää näiden parista ammattini, mutta niin tuskin käy.

2. Käyttäydyin vuosia kuin aikuinen, mutta viime vuonna koin ihme "herätyksen" ja aloin käyttäytyä kuin teinit. Kaikki liittyy tietysti TÄHÄN. Eli siis fanitus on osa elämääni ja taitaa pysyäkin jonkun aikaa.

 

3. Kahdeksantoista vuotiaana sanoin, etten ikinä halua lapsia. 24- vuotiaana sanoin, että yksi lapsi saa riittää. 31- vuotiaana minulla oli 4 lasta! :)

4. Olen aika arka kaikelle uudelle. Uusissa paikoissa ja uusien ihmisten kanssa jännitän kovasti.

5. Pelkään lentämistä. Sen takia minua ei helposti saa ulkomaille.

6. Olen suunnattoman mukavuudenhaluinen. Sen takia en mm. mielellään lähde lasten kanssa mökille, jonne ei tule vettä. Ei se ulkohuussi tai hyttyset, mutta se veden kantaminen, pakkaaminen, ahtaissa oloissa muutama päivä lasten kanssa... ei kiitos. Ja ulkona vielä kamala vahtiminen etteivät juokse mereen. Mielummin olen kotona.

7. Haluaisin tatuoinnin tai lävistyksen... mutta en uskalla ottaa, koska olen kauhean kipuherkkä. Ja vanha!