Olipas viikonloppu!

Perjantaina lähdin klo 15.45 ajelemaan kohti Sipoota. Siellä hyppäsin Kikin ja Paulin kyytiin, ajettiin Riksuun, otettiin Tanja kyytiin ja matka jatkui kohti Tamperetta. Siellä päämääränä yo-talo ja Elonkerjuun keikka. Ennen keikkaa päästiin kuitenkin vähän juhlimaan. Aivan mahtava ilta! Vieläkin ihan pökerryksissä. Kotona olin lauantaiaamuna klo 5.00.

Herätys klo 7.00 ja poikien kanssa koululle kevätjuhliin. Mulla ei laittautuminen kestänyt kauaa, kun olin valmiiksi täydessä tällingissä ;) Ja oltiin niin ajoissa perillä, että sain vielä istumapaikan juhlasalista.  Pojat saivat ihan hyvät todistukset.

Lauantaipäivä meni kakkuja tehden. Illalla olinkin sitten saunan jälkeen valmis unten maille jo klo 21! Ja nukuin aamu yhdeksään asti. Ei ihan noi 1,5 tunnin yöunet riitä!

Eilen sitten koristelin kakut, voileipä ja täytekakku. Niiden kohde oli naapurin emännän merkonomiksi valmistujaisjuhlat. Ylläri-sellaiset. Naapurin isäntä nimittäin soitti perjantaiaamuna klo 8 ja kysyi, tekisinkö kakut. Pidetään yllärijuhlat. Tottakai mä naapuria autan, varsinkin kun mun kakkuja kehuttiin. Heh. Ja yllätys onnistui täydellisesti. Oli hienot juhlat.

Mia ja Kaitsu käväisivät eilen Mikkelissä. Veivät sinne yhden auton ja tulivat junalla takaisin. Oli Mialle jännä reissu. Tosi kiva, että Miakin sai iskän kanssa kahdenkeskeistä aikaa. Minä kävin sitten Nanna kanssa hakemassa matkalaiset illalla Kouvolasta.

Kohta olen lähdössä kampaajalle ja kauppaan. Aurinko paistaa ja on lämmin. Ihanaa, nyt on kesä!