Ihanaa vappu meni jo! Ilmat oli aika kamalta. Eipä paljon juhlituttanut. Oltiinkin aattona ihan kotosalla lasten kanssa. Olin itselleni varannut 3 siideriä. Kaikki ovat vielä juomatta :D Keskityin lähinnä syömiseen. Niinpä niin, kyllä on kamalaa mennä huomenna punnitukseen! Jos tää mun flunssa vaikka pahenisi, niin voisi jäädä "sairaana" kotiin. No katsotaan sitä sitten huomenissa.

Käytiin eilen myös mökillä pyörähtämässä. Kyllä oli kylmä! Lapset tosin nauttivat. Ja mummokin taisi nauttia, kun sai hyvää ruokaa, eikä tarvinnut itse tehdä. Minä nimittäin kokkailin meille mökillä vappulounaan. 

Tänään on satanut lunta, räntää ja vettä! Aivan järkyttävää. Mä palelen koko ajan. En ole saanut mitään järkevää aikaiseksi koko päivänä. Vain pari koneellista pyykkiä olen pessyt.

Kävin myös juttelemassa Mikon opettajan kanssa. Siis sellaisella "vanhempainvartilla". Opettaja kertoi miten Mikolla on mennyt ja ihan mukavastihan sillä. On kuulemma tosi positiivinen, iloinen ja kiltti sekä  kehittynyt taidoissaan kovasti. Kesällä pitäisi saada Miko vähän lukemaan, koska lukeminen on Mikolla vielä aika hidasta.

Huomenna on Kimin luokalla retkipäivä ja mä olen luvannut kuskata niitä sinne leirikeskukseen. Lähtö jo aamulla kahdeksalta! Apua! Mia jäi onneksi Mummolle yökylään. Yksi lapsi aamulla vähemmän hoputettavana. :)