Tänä aamuna sain nukkua harvinaisen kauan. Pienet muksut eivät muistaneet äitienpäivää ja Kim oli mökillä. Siinä vaiheessa kun Kaitsu heräsi ja muistutti lapsia äitienpäivästä. Sitten alkoi keittiössä suhina. Sain siis aamupalan sänkyyn. Teetä, muroja ja karjalanpiirakoita. Kakkua ei ollut, mutta Kaitsu oli vähän varioinut!! Rahkapiirakassa (itse olin viikolla tehnyt) oli kynttilä pystyssä. Ihan kiva, rahkapiirakka oli homeessa :D

Kaitsu halusi laittaa sitten itse lounaan. Mitäänhän se ei ollut tietenkään varannut. Enkä minäkään, koska luulin pääseväni ulos syömään. Pääsinhän minä, omalle pihalle! :) Kaitsu kävi tyttöjen kanssa ABC:llä ostoksilla ja osti grillattavaa. Ihan hyvät sapuskat saatiin aikaiseksi ja mummo ja vaarikin pyydettiin syömään. Mummo toi kakun tullessaan, niin saatiin sitten sitä äitienpäiväkakkua. Ruuan jälkeen testattiin Kaitsun kanssa, miten hyvät päiväunet uudella sohvalla voi nukkua! Ihan hyvä ;) Lapset leikkivät ulkona ja sitten katsoivat filmiä.

Ai niin lahjoista. Sain tietenkin jokaiselta lapselta kortin. Miko oli koulussa tehnyt ihanan patalapun, Kim oli tehnyt jonkinlaisen kupin. Näytti tuhkakupilta. Kysyinkin, että pitääkö mun nyt opetella polttaa tupakkaa ;) Mia oli kerhossa tehnyt hienon kännykkäkorun.Mun kännykkään ei vaan saa sitä kiinni, mutta lupasin laittaa sen vaikka laukkuuni.

Illalla paloikin sitten jo hihat. Kimillä alkaa jo murrosikä nostaa päätään. Ne on Kaitsun kanssa koko ajan napit vastakkain. Ne ei osaa keskustella enää ollenkaan kunnolla vaan nälvivät vaan koko ajan toisilleen. Tilanne meni siihen pisteeseen, että mä lähdin ulos jäähylle vähäksi aikaa. Tulin sitten kotiin kun olin rauhoittunut ja laitoin lapset nukkumaan. Kim ei saanut  nukuttua ja tuli vielä alakertaan. Puhuttiin sitten asiat selviksi. Hyvä niin. Huomenna alkaa taas arki.