Se ois sitten jo perjantai. Kyllä on tämä viikko mennyt nopeesti. Eilen oli Mikon kaveri kylässä ja tänään Miko sitten vastaavasti siellä. Aamulla Kim oli Kaitsun matkassa, jotain työjuttuja. Me leivottiin tyttöjen kanssa pullaa. Tein oikein pellillisen rahkapiirakkaakin (pullapohja) ja hyvää tuli. Mä olen syönyt sitä 3 palaa! Kääk! Ei ois saanu leipoa mitään. Onneksi se on kohta loppu. Kaitsu ja Kim on sitä aika ahkerasti syöny. :D

 

Katsottiin eilen muuten Idolseja oikein koko perheen voimin. Kyllä oli jännää. Ja voi pettymystä, kun Johanna tippui! Kaitsu suivaantui tosissaan ja sanoi, ettei hänen tarvitse tätä ohjelmaa enää katsoakaan. Mutta Ari oli yhtä ihq kuin ennenkin ja Kristian, wau! Mahtava ääni. Kyllä tulee tiukka taisto. Miten sitä malttaa odottaa ensi torstaihin asti. :)

Taas sataa lunta. Eilenkin satoi ja mä tein illalla ekan kerran lumityöt meidän uudella lumilingolla. Rankkaa se oli silläkin. Ja Kaitsu nauroi mun siksak-tyylille. Piirsi oikein paperille, miten OLISI pitänyt lingota. No ehkä sitten joskus, vaikka mun mielstä toi ois kyllä ihan miesten puuhaa. Ne kun tykkää kaikista koneista jotka pitää pahaa ääntä.