Viikonloppu meni taas vilauksella. Mulle tuli vuosisadan flunssa. Lauantaina vietettiin taas pikkujouluja mummolassa ja Kim oli näytelmäkerhon pikkujouluissa. Olivat ihan leirikeskuksessa yötä.

Sunnuntaina heräsin 8.50 ja olin luvannut hakea Kimin kotiin 9.00! Kiva. Ensin pyörin hädissäni kuin Mr Bean ja sitten soitin Kimille, että mikä niillä on meneillään. Olivat vasta siivoomassa. Kaitsu lähti sitten hakemaan.

Mä aloitin leipomisen ja siivoamisen. Olin kutsunut tuttuja ja ystäviä glögille. Sain kaiken valmiiksi juuri puoli neljäksi. Oli oikein mukava ilta. Mutta olin aika väsynyt illalla. Tämä sairastelu vie voimat kohta kokonaan.

Viime yönä Nanna yski tosi räkäisesti. Mia ja Miko eivät onneksi enää ole kauhean nuhaisia.

Kävin tänään tekemässä viimeisiä joululahjahankintoja. Onneksi kaupan edessä oli paketointipalvelu. Oli nimittäin pari niin isoa pakettia, että niihin oisi mennyt monta pientä rullaa paperia. Ostin myös muutaman lankakerän ja niistä tulee vielä muutama lahja. Pitäisikin olla niitä kutomassa, eikä tässä koneella...