Voi jessus! Mä olen vieläkin ihan fiiliksissä. Johtuu ehkä siitä, että viime yönä tuli nukuttua 3 ja puoli tuntia! Aivan mahtava "loma" oli mulla.

Lähdin puoli kolmelta linja-autolla Helsinkiin. Matkalla kuuntelin radiota ja palelin. Aivan kuumeinen olo. Kampista äkkiä hotellille. Sitten shoppailua Tanjuskan kanssa. Etsin illaksi uutta "heru"-paitaa. Vähän oltiin katkeria kun cybershopista ei löytyny meidän päälle mahtuvia pääkallopaitoa :) Aloin olla jo epätoivoinen, muuta viimein löytyi ihana. ( ei kuitenkaan cybershopista eikä goottivaatekaupasta ;)) Kuin mulle tehty. Punaista, mustaa ja vähän valkoista! Kokolappu vaan piti leikata heti huoneessa pois. Oli aika järkyttävä!!!

Siskokin sitten saapui Helsinkiin ja alettiin valmistautua iltaa. Klo 20.30 mentiin syömään italialaisravintolaan jossa oli armottoman hidas palvelu. Ruoka oli tosin hyvää. Päästiin lähtemään sieltä vasta vähän kymmenen jälkeen ja keikka alkoi 23.00. Kivaa oli, vaikka yleisöstä oli idiotteja. Tuli taas remmastettua hiki päässä.  Ei siitä sen enempää. Yökerhossa meni neljään! Oli muuten tarkoitettu +30-vuotiaille. Ja sen kyllä huomas :)

Tänään lähdin yhdentoista bussilla takaisin kotiin. Kaitsu tuli hakee mut linja-autolta.

Ai, että mulla on mahtavia kavereita!

Kohta pitäis leipoa isäinpäiväkakkua. Tehdään lasten kanssa yhdessä. Lapset odottaa isäinpäivää ihan innoissaan.

Ai niin. Tänään mun pikkusiskosta tulee KOLMEKYMPPINEN, KOLMEKYMPPINEN! Ai jestas, mä olen vanha!