Taas sai palata normaaliin arkirymiin eli hirveää rytistelyä maanantai-aamuna, että pojat ehtii kouluun ja Mia kerhoon. Nannakin päätti nukkua maanantain kunniaksi yli kahdeksaan! Todella harvinaista.

Kaitsulta tuli viesti aamupäivällä, oli päässyt perille. Tosin tullissa oli mennyt tunnin verran, kun olivat luulleet, että Kaitsu kuljettaa pommia! Joo, ihan totta. Kyseessä oli tietysti kannettavan tietokoneen irtokaiutin. :)

Myöhemmin päivällä se soitti, että pitää mennä näyttää autoa jollekin tyypille. Tulee Pieksämäeltä kattoo. Reksteriotteen luovaria ei löytynyt mistään! Minä tongin kotona ja appiukko kotonaan ja kumpikaan ei löytänyt! Appiukko sitten kävi lopulta sitä autoa näyttämässä ja se tyyppi oli ottanut siitä kuvia. Ei voinut tehdä ostopäätöstä yksin. Autolla ois tietty käyttötarkoitus, ei menis siis perheeseen, siitä en voi vielä mitään sanoa. Toivon vaan, että ne nyt sitten ostais sen ja mä saisin taas sen tila-auton!

Rekisteröidyin tänään uudelle keskustelupalstalle Kanelin kutsumana. Tosi sisäpiiri juttu. Saa nähdä minkälaista keskustelua saadaan aikaiseksi. Vauva.netissä en ole enää pyörinyt, olin sinne omasta mielestäni liian vanha. Ja muutenkin siellä oli aina sellaista ihme tappelua ja outoa porukkaa. Näprääjät on ollu ihan ok, vaikka sinne ei tule valitettua hirveesti OT-juttuja. Mutta onhan mulla tämä ihan oma foorumi :)

Mun pitäis nytkin tehdä jotakin hyödyllistä eli viikata pyykkiä. Tyttöjen sänky ja meidän sänky on täynnä puhtaita vaatteita. Ne vaan ei itsestään mene kaappeihin, kummaa. Tytöt on mummolla, Kim on naapurissa ja Miko leikkii yläkerrassa Joonaksen kanssa. On siis ihanan rauhallista.

Odotan iltaa, että pääsen näpräämään ;) Olen ilmottautunut kolmeen eri swappiin tässä kuussa. Huh, saa nähdä tuleeko ekan kerran kiire niiden juttujen kanssa.  En ole vielä nimittäin yhtäkään aloittanut. Mutta onhan tässä aikaa. Kaitsukin ilmeisesti kotiutuu vasta aikasintaan keskiviikkoiltana.