Hirvee aamu. Miten mulla voi olla näin laho pää? Aamulla laitoin Mian hienoksi ja vein kerhoon, valokuvaukseen. Kerhossa katsoin, että eihän täällä ole muiden äitejä ollenkaan. Onkos sitä valokuvausta tänään? Ei, vaan ENSI maanantaina. Kiva! Mia sai hienostella kerhossa mekko päällä.( Mia saikin mekossaan huomiota osakseen. Nestori sanoi mulle, kun hain Miaa että,  "hei, tämä tyttö on ihana!") Kävin kotona sitten tekemässä Mialle eväät. Kotona huomasin, että Mikon hanskat oli jäänyt olkkarin pöydälle. Ajattelin, että lähtikö se ilman hanskoja eskariin! Nappasin nekin sitten mukaan ja vein samalla kertaa kuin Mian repun. Olihan sillä pojalla ollu hanskat. Ei vaan ollut laittanut niitä jotka mä sille annoin.

No sitten mentiin Nannan kanssa kauppaan. Mulla oli palautuspulloja mukana kärryllinen. Kaupassa sitten huomasin, että oho, pullot unohtui palauttaa. Ne oli edelleen siellä kärryssä ja palautuskone kaupan tuulikaapissa! Sinne piti kiertää tietenkin kassojen kautta ja vielä ulkokauttakin. Meinas huumori loppua siinä vaiheessa.

Mulla on tänään esittely. Mitenköhän se mahtaa mennä? Kaitsu ehdotti, että kannattaako mun mennä sinne ollenkaan, hajotan varmaan kaikki tavarani tms.

Sain jotain hyödyllistä aikaiseksi. Vaihdoin kukkiin mullat ja kylvin vähän siemeniä multaan; tomaattia ja vähän kukkia. Saa nähdä onko niistä illalla mitään jäljellä, kun Nanna huomaa ne purnutkat olkkarin kukkapöydällä.

Sängyn päällä on taas hirveä vaatevuori. Pitäisi saada ne viikattua kaappeihin, ennen kuin lähden esittelyyn... Ei kun hommiin.